Azoknak akik sokat nézik a kereskedelmi televízió műsorát bizonyára nem mondok újat azzal hogy egy-egy film vagy műsor ideje között közel annyi reklámot zúdítanak ránk lassan mint maga a film vagy a műsor hossza. Ezzel valaki kibékült valaki a mai napig mondja a magáét a tv készülék előtt ha a filmből el telt 10 perces idő után beadnak egy 10 perces reklámot. Annak ellenére hogy úgy gondoljuk a műsor időből egyre több időt vesznek el ebből a célból vannak olyan reklámok amik a mai napig mosolyt csalnak az arcunkra vagy meg melengetik szívünket és esetekben ezek miatt továbbra is maradunk a tv képernyője előtt; sőt egy két ilyen jól sikeredett reklámot talán még jobban meg is jegyzünk mint néhány filmet. Ki ne emlékezne a Coca-cola legnagyobb üdítőgyártó cég marketing kampányára reklámai szeretetről, családról , barátságról szóltak és vagy hangulata miatt vagy az energikussága miatt tartotta a nézőket a tv képernyője előtt. Minden gyerek Coca-cola-t szeretett volna inni és énekelte a reklám dalt mikor az felcsendült. A cég ünnepekkor sem hagyott minket cserben mindig előálltak valami újjal az adott ünnepi hangulatban így ha akartuk se téveszthettük volna szem elől a húsvétot a farsangot arról nem is beszélve hogy évekig ők álltak elő a legszebb karácsonyi reklámokkal. Reklámaikban a humoros és kedves legmodernebb animációtól kezdve előfordult a családi ideálok élethű ábrázolása de szinte majdnem minden esetben szeretet, vidámságot energikusságot közvetítettek. Talán ennek is köszönhető hogy pár nagyobb cég köztük a Nike a Heineken és egy két nagyobb vállalat is másfajta marketinggel próbálja megfogni magának a célközönséget és reklámaik a termék bemutatásán kívül szórakoztatnak és további kikapcsolódást nyújtanak a sablon reklámokkal szemben. A Nike reklámok labdazsonglőr sztárjait még azok is szájukat tátva nézték sokszor akik nem focirajongók a Heinken reklámokról nem is beszélve amitől vagy nevetésben törtünk ki vagy a lábunk járt és buli hangulat fogott el minket. Ez a fajta marketing nyilván valamivel több beruházással jár a cégek számára így sajnos csak időszakosan találkozhatunk velük vagy szépen lassan ebből vagy más okból kifolyólag eltűnnek a képernyőről. Úgy gondolom nem mondok azzal nagyot hogy többen vannak úgy ha egy ilyen reklámot látnak a műsoridő közben gyorsabban telik a reklám idő sok esetben így nem kezdenek el kapcsolgatni hanem még a reklám lejárta után is ennek hatása alatt maradnak és könnyebben várják ki a következő 5 percet a film folytatásáig. De ugye a reklám idő pénz nem is kevés pénz így számunkra maradnak a 2 percbe tömörített száraz tényeket nagy mosollyal közvetítő reklámok, esetekben némi zenei aláfestéssel és készíthetjük vacsoránkat vagy kapcsolgathatunk más műsorért reklámidő közben.
Szórakozatató reklámidő
2014.01.06. 11:23
Címkék: marketing reklám műsor
1 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hirpont.blog.hu/api/trackback/id/tr625738111
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mr. Alkohol 2014.01.06. 21:42:06
Gyűlölöm a sok reklámot, nézhetetlenné teszik a műsorokat!
Legalább karácsonykor mellőzhették volna őket, az lett volna a közönségnek az ajándék.
Legalább karácsonykor mellőzhették volna őket, az lett volna a közönségnek az ajándék.
Megmondja a tutit